Intrebari frecvente
Care este misiunea Grouprice?
Scopul site-ului www.grouprice.ro este unul social.
Avand in vedere perioada economica cu care se confrunta atat furnizorii de servicii/produse cat si potentialii cumparatori, incercam in ciuda acestor inconveniente sa pastram standardul calitatii vietii, oferindu-va oferte pentru relaxare, restaurante, cinema, teatre, vacante, seri culturale si multe altele.
Ce pot face daca o oferta nu este inca activa ?
Unele oferte au ca si conditie de activare un numar minim de achizitionari, solicitat de furnizor.
Daca acest numar minim de achizitionari nu a fost inca atins, ceea ce puteti face este sa recomandati prietenilor care ar putea fi interesati de oferta respectiva, astfel impreuna putem obtine si beneficia de reducerea oferita.
Daca ma hotarasc asupra unei oferte, care sunt pasii pe care trebuie sa ii parcurg ?
Daca oferta este deja activata, nu trebuie decat sa parcurgeti pasii indicati
dupa apasarea butonului
Cumpara
iar dupa plata efectiva veti regasi cuponul valoric electronic in rubrica
"Contul meu/Cuponul meu" si in acelasi timp il veti primi si pe email in decurs de 2-3 minute (timpul necesar finalizarii procedurii de plata).
Daca oferta nu este inca activa, va inscrieti doar in lista de potentiali cumparatori, si veti fi rambursat integral in momentul expirarii perioadei de activare a ofertei daca aceasta nu a fost inca activata.
Daca nu primiti cuponul electronic valoric pe email si nici nu il regasiti in rubrica "Contul meu/Cuponul meu", e posibil ca ca plata dumneavoastra sa fie inca in faza de procesare/verificare sau oferta sa nu fi fost inca activata prin achizitionarea de catre numarul minim de persoane necesar!
Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la adresa sesizari@grouprice.ro .
Cand pot folosi cuponul achizitionat ?
In mod normal, valabilitatea cuponului dumneavoastra este inscrisa in randul conditiilor din prezentarea ofertei initiale cat si pe cuponul propriu zis pe care il veti primi in momentul activarii ofertei, cu specificarea faptului ca poate fi necesar o programarea prealabila la repsectivul furnizor.
Daca totusi aceste informatii nu se regasesc contactati furnizorul serviciului/produsului sau trimiteti un mail la adresa office@grouprice.ro .
Cate cupoane pot achizitiona ?
Aceasta informatie o regasiti in specificitatea descrierii fiecarei oferte !
Cum pot plati ?
Plata offline se poate face prin:
- Plata numerar la orice sucursala BCR
- E-banking
- Transfer Bancar
Cat de de sigure sunt tranzactiile cu cardul pe grouprice.ro ?
Este suficienta prezentarea cuponului pentru a rascumpara serviciul/produsul din oferta?
Da, e atat de simplu! :)
Dumneavoastra va trebui sa prezentati cuponul imprimat si un act de identitate la furnizor.
De asemenea, este necesara rezervarea telefonica in prealabil la furnizor.
Cuponul este compatibil cu alte oferte ale furnizorului ?
Daca gasiti aceste precizari in descrierea ofertei si a conditiilor sale, da! :)
In mod normal, oferta de care beneficiati contine o reducere suficient de mare pentru a satisafce pretentiile oricarui bun cumparator !
Ce trebuie sa fac pentru a deveni membru al grouprice.ro si sa pot beneficia de oferte ?
Pentru a va bucura alaturi de noi de reducerile pe care am reusit sa le negociem pentru dumneavoastra, trebuie sa va creati un cont de utilizator si sa respectati etica utilizatorului pe situl nostru, si in special sa pastrati in siguranta parola dumneavoastra.
Daca m-am razgandit in prinvinta unei oferte, ce pot face ?
Aveti posibilitatea sa anulati cuponul, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea acestuia (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000), in scris - prin email la adresa office@grouprice.ro.GrouPrice Soft & Services SRL va va returna banii care corespund valorii Cuponului, in termen de maxim 20 de zile de la data primirii cererii dumneavoastra in scris via email.
Depasita perioada de 10 zile de la data primirii cuponului, deci de la data achizitiei ofertei, nu mai puteti beneficia de rambursare. In acelasi timp, fiecare oferte poate contine clauze in care rambursarea nu mai este posibila (ex: daca a fost facuta programare telefonic si nu v-ati prezentat se poate considera cuponul ca fiind folosit) deci cititi cu atentie conditiile din fiecare oferta/cupon.
Pot promova imaginea firmei proprii sau anumite produse/servicii prin site-ul grouprice.ro ?
In speranta unei bune colaborari, asteptam propunerile dumneavoastra in pagina de Contact .